Op dit adres zit nu: Copacabana Tapas

1. Afgelopen zaterdag maar eens een bij Yuki aan de oude markt binnen gelopen. We hadden er al een aantal positieve reacties over gehoord dus moesten zelf ook maar eens gaan kijken. We hebben er geen moment spijt van gehad! Wij doen veel zaken in Japan en zijn daarom ook regelmatig in Japan en Japanse restaurants te vinden. We werden aan de deur al ontvangen door de gastheer, eigenlijk wilden we direct aan tafel maar een Japanese mojito konden we echt niet afslaan! Ja ook de cocktail kaart heeft een Japans tintje meegekregen. Na een verrassend aperitief werden we netjes naar het restaurant gedeelte gebracht.....en ook hier werden we direct ontvangen door de gastvrouw. We hadden de kaart al even ingekeken maar nadat we een heerlijke fles wijn hadden besteld werd ons de kaart en het concept nog eens in geuren en kleuren verteld door de gastvrouw. Heel knap dat jullie er zo enthousiast over kunnen vertellen en het daarna ook nog eens waar maken! De sushi en sashimi werd in de open keuken door de chef vers voor ons bereid en ook de vele warme gerechten waren gewoon in 1 woord fantastisch! Begreep later pas dat 1 van de uitbaters van restaurant 10 hier aan het roer staat en nu snap ik ook direct waarom dit nu al een succes is! Eindelijk een club jonge honden & een team van jonge honden op de oude markt die niet bang zijn om iets nieuws te brengen! Over 4 weken zijn we weer terug uit Japan en gaan we zeker weer bij jullie eten!