1. Reactie op onderstaande recensie.

Wat klopt is dat de perzik uit blik komt (hanos) maar de bosvruchtenpuree is wel degelijk vers. De eend is een kwestie van smaak, daar heb ik nog nooit klachten over gehad. De "ezelsoren" is mesclum sla en gebruik ik als garnering.

De everzwijn hoorn des overvloeds ( dit zijn trompetpaddestoelen) wordt geserveerd met de jus van de zwijnbiefstuk. En niet met paddenstoelensaus. Dan de garnituur:

De halve perzik uit blik ( hanos) en de verse bosvruchtenpuree.

Geserveerd op een bedje van radijsscheut ( dus geen alfa falfa)

De stoofperen is weer een kwestie van smaak ( over het algemeen alleen complimenten) De aardappelen (parels van de boer uit Emst) bakken wij in de boter dus voor u misschien iets te vet maar zonder kerrie. Alleen voegen wij wat paprikapoeder toe voor de kleur De sla is ijsbergsla (geen kropsla) van 't Hof van Twello (streekgebonden) met garnering van tomaat, komkommer en geitenkaas met kruiden uit Terwolde( streekgebonden) die ik inkoop bij de hanos. Nu we het toch over de Hanos hebben, wat is er mis met Veluwsch wild van de hanos? Ik hoop dat deze meneer zich aan zijn woord houdt en inderdaad niet meer bij mij binnenkomt.

Ronald, uitbater restaurant de Rietstulp.