Op dit adres zit nu: Syrisch Eten

1. Op zaterdag jl, dat was 13 nov 2010, hebben mijn man en ik ons 12,5 jarig huwelijksfeest hier gevierd. Wij kennen het restaurant al aardig, en wilden onze gasten het beste van het beste geven, dit is helemaal gelukt. Gasten die het niet kenden, waren helemaal door het dolle, want zoals ik al eerder heb gezegt, zoals je hier eet en wordt ontvangen, krijg je nergens. Iedereen van ons etentje was uiterst tevreden, en hebben volop genoten. En gaan zeker een keer terug. Voor iedereen van het restaurant kan ik alleen maar zeggen. Jullie zijn toppie, in dan ook alles wat een mens wensen kan. Bij jullie eten is een feest op zich.

Gr toos.

Vorige recensies van toos vd esschert

• 2 januari 2010. Het was weer voortreffelijk te eten bij Jack. Wil niet veel zeggen, maar zoals je daar eet aan de tafelbbq, kun je volgens mij nergens eten. De jongens zijn grandioos vanaf het moment dat je binnen stapt. Alles keurig verzorgt, het vlees de bijgerechten, echt voortreffelijk. Je zit nooit zonder drinken. De vleesvitrine is altijd gevuld, de bijgerechten idem dito. Ook zoals gewoonlijk zat het weer vol. Ondanks het slechte weer. Zegt ook genoeg, voor iedereen een vriendelijk woord, en een praatje. Ik kwam vanavond voor de 6de keer en niet alleen via de veiling maar ook voorheen. Het is mijn uit eten restaurant. Ook de vrienden en familie die ik kennis laat maken komen er nu ook en weer met anderen. Zegt toch genoeg he, ga zo door.
    Jullie verdienen van mij het hoogste cijfer, en dat geef ik jullie ook.

Groetjes van Toos uit Stroe.