1. Barbara Veldman

Heerlijk gegeten! Vanaf het broodmandje met heerlijke olijven tot aan de koffie met huisgemaakte limoncello! 😋
    Een ware beleving om hier te eten. Leuk ingericht, genoeg verschillende “plekjes” waar je kan zitten.
    Wij zaten tegenover de keuken en dat was erg vermakelijk.
    Met uiterste concentratie en passie worden de gerechten bereid, fantastisch om te zien.
    De gastvrouw had het ontzettend druk de avond dat wij er waren. Maar toch nam zij de tijd voor de gasten, een praatje maken, geen lege glazen, zij had het helemaal onder controle! Eten prima op tijd, niks mis mee!
    Je voelt je echt welkom als gast aan hun tafel. Hier kunnen een hoop restaurants een voorbeeld aan nemen!
    Dus heb je de tijd en wil je gezellig en lekker eten, dan is “Eetkamer Op de Proef “ een uitstekende keus!

Oké. Een klein minpuntje 😊
    Je kleding ruikt na afloop wel naar eetlucht, misschien een betere afzuiginstalatie plaatsen?!