1. Eten was heerlijk maar toch wat puntjes van kritiek. Duurde erg lang voor alles op tafel stond, eerst al tijdje wachten op de kaart en vervolgens meer dan uur op voorgerecht. Daarna ook lang op hoofdgerecht wachten. Hoeft echt niet met 5 minuten op tafel te staan, maar dit was veel te lang.

Ook met de drankjes ging één en ander mis. Partner kreeg ongevraagd 3e glas drinken en bestelling van water ging mis. Eerst werd Spa rood gebracht, zou omgeruild worden, maar is nooit gekomen. Op pogingen aandacht te trekken van bediening werd niet gereageerd. Bediening was wel heel vriendelijk, maar wel 5 verschillende mensen aan tafel. Vandaar waarschijnlijk ook de foutjes met de drankjes: geen vaste tafel om te bedienen, maar iedereen loopt overal. Dus hoewel 't eten goed was zullen we niet zo snel weer hier gaan eten.