1. Ook al is in menig gezin de airfryer niet meer weg te denken, deze friture is nog steeds bij velen de favoriet in de buurt. Zo waren ook wij tot een tijd geleden hier elke week met plezier een vaste gast. Wegens omstandigheden komen we er nu niet zo vaak meer maar toch voldoende vaak voor een recensie. Het gerucht gaat dat de kwaliteit wat wisselend is, maar dat hebben wij nooit zo ervaren. Het team is inderdaad een stabiele factor. Ongeacht hoe druk het ook is, er is altijd naar buiten een indruk van efficiënte rolverdeling waarbij eenieder zijn taken goed kent. Er wordt volgens mij goed gecommuniceerd. Er is inderdaad nooit onderling gestechel te zien en men straalt het plezier dan ook uit.

Uiteraard is er wel eens in het verleden iets verkeerds (of soms zelfs niet) in het zakje gekomen, maar dat kan altijd wel gebeuren. Men doet er (bij mij althans) ook niet moeilijk over en wordt passend opgelost. Helaas zijn er voglens mij echter weinig tot geen echte 'in huis' gemaakte producten waarmee je extra klandizie zou kunnen krijgen. Sommige collega's zijn bekend om hun eigen zuurvlees, of gehaktballen maar hier komt toch wel het grootste deel uit de toeleveringsbedrijven. De keuze is hierdoor dan wel weer meer dan voldoende en zie je ook bijvoorbeeld iets als een Javaanse frikandel in de koeling liggen.

Na een grondige verbouwing is het daarnaast ook nog eens een leuke friture om te zien. Er zijn diverse plekjes om het fastfood op te eten. Er is zelfs een inpandige wc beschikbaar. Er zijn in mijn ogen een paar dingen die men nog kan verbeteren en ik snap best wel dat dit investeringen zijn. Het eerste is het ontbreken van een pinautomaat. Die zie je bij collega's toch echt wel steeds vaker staan. Ook het ontbreken van een broodjesservice zou echt bijdragen aan het versterken van de marktpositie. Ik zag in Helden-Panningen bijvoorbeeld erg veel vrouwen naar het beroemde "broodje gezond"grijpen terwijl de mannen wat meer de hartige snacks en friet tot zich namen. De openingstijden (vanaf 17.00 Uur) moet je ook even in de gaten houden. Verder gun ik ze een echte mooie website ipv alleen een facebookpagina.

Dus: al met al een gewoon goede frituur met hier en daar nog wat kleine verbeterpuntjes waarmee ze zich zelf ook een plezier zouden doen.