1. Vandaag hier gegeten na circa 1 jaar, man man wat is het slecht geworden. Ik kom zelf uit de horeca en weet echt gelijk of voedsel vers of niet is.

Ik zal beginnen met de plussen.
    -Personeel doet zijn/haar best. (Veel oost- europeanen die bijna geen nederland spreken)
    -het is groot. Keuze is redelijk. (Al kan het nog meer)
    -toiletten zijn redelijk schoon.
    -Prijs is acceptabel, als het goed was(maar dat is het niet)

Nu de minpunten.
    -Vlees is absoluut dubieus. Biefstuk is taai, en (sommige)kip is zeker ouder dan 48 uur (max houdbaar)
    -De sashimi is absoluut gevaarlijk. Ik verbood mn kids om dit te eten. Helemaal verglaasd en niet helder van textuur.
    -De diepvriesijbakken van de goedkope leverancier ebo van de bor a 8 euro voor 10 liter, helemaal gekristaliseerd. Door de slechte vriezer. Ook hier verbied ik mn kids van te eten.
    -Drinken uit grote flessen en pakken cola/liptonice NOT done.
    -Ze durven zelfs mini cakes te serveren, die helemaal taai zijn geworden. En oud. Niet normaal dit is een goedkoop produkt.
    -De zgn salde bar, deze is niet hygienish en kans op voedselvergiftiging is groot. Haring, eieren, en zalm was echt niet veilig meer.

-Afzuigkap is ook niet schoongemaakt, want de teppanyaki plaat stinkt gewoon 5 meter ver. Hopelijk brand de tent nog eens af, want de zou een gunst zijn.

-Fruit was wel vers dat weer wel.

Ik voelde me helemaal opgelicht, wegens die goekope bende. Kom er nooit meer en zal ierdereen in de omgeving het vertellen ook.

Deze tent mag/gaat als die vrouw die alleen maar interesse heeft in domme foto van haar eigen dishes wil maken en posten(god mag weten waar ze gaat posten)failliet. Gaat echt gebeuren, vooral zo doorgaan.

Kom er niet… dikke 80 euro met 2 kids weggeooid geld.

1,8