1. Big Bell werd Big Bill.

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriendin hier gegeten. We bestelden beide een 'big bell' menu voor 29,50 p.p. Het voorgerecht was goed. We moesten best lang wachten op het tweede gerecht, voor ons beide een ossehaas. We vonden het vlees allebei raar smaken, een beetje zuur. Het was echt niet lekker, je gaat tenslotte niet betalen voor iets wat niet te eten is. Nou geen probleem volgens de bediening, we kregen de keus om een ander hoofdgerecht uit de keuzelijst te kiezen. Dit was varkenshaas of makreel, we kozen beide voor de varkenshaas. Toen deze op tafel kwam had dit vlees precies dezelfde smaak! Mijn vriendin kreeg het echt niet weg en stuurde het vlees weer terug. Intussen was ik toch van mijn stuk vlees gaan eten en kwam de kok verhaal halen. Mijn vriendin zei ik wil niets meer eten, we betalen voor de gerechten die we gegeten hebben en de drankjes. Ik eet mijn vlees wel op tegen beter weten in, want er zat echt een raar smaakje aan. Toen we de rekening vroegen, stond daarop 83,50. Ze hebben alle gerechten gerekend, terwijl we er niets van hadden gegeten. We waren het daar niet mee eens en zeiden dat we gewoon 1 menu en 1 voorgerecht wilde betalen, dat hadden we namelijk ook gegeten. We wilden graag een middenweg voor de rekening, waarop hij er 75 euro van maakte. We waren er zo klaar mee dat we maar snel weg zijn gegaan. Voor ons geen Big Bell meer!