in Tiel

Proef het echte Italia!

  1. W.Schreijner

    Na een afhaalbestelling fout te zijn afgeleverd even gebeld " sorry " was het antwoord en daar konden wij het mee doen.
    Voordeel van de twijfel gegeven en een week later daar gaan eten mensen die na ons binnen kwamen werden direct geholpen en wij konden wachten terwijl het personeel met vijf man buiten stonden te roken onder leiding van de eigenaresse al met al een slechte zaak kom daar dus nooit meer.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 2
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 6
    5,1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen

Reacties op deze recensie

  1. Zorg ervoor dat je reactie voldoet aan de reactie regels. Lees ook onze privacyverklaring.

Log in om een reactie te plaatsen

Het is niet mogelijk om anoniem te reageren op recensies. Log in of registreer om een reactie te plaatsen.

  1. Rossetti
    Van restaurant

    Wat betreft de spaghetti voor afhalen. Wij hebben onze excuses aangeboden en daarbij gezegd dat de volgende keer gratis is voor u, dus daar zijn we niet flauw in geweest. Wat uw komst bij het restaurant betreft. Wij hebben alle camera beelden uitgebreid bestudeerd en daarbij geconstateerd dat u continu het menu open had. In de horeca is het zo als de kaart openligt wij niet storen zodat u rustig kunt kijken. We hebben drankjes gebracht, de amuse gegeven binnen 8 minuten. En na exact 10 minuten bent u in discussie gegaan. Wij pasta van het huis aangeboden. Wilde u niet dus u bent weggegaan. Wij hebben ons best gedaan en ons aan de normen gehouden. Wij vinden het erg jammer dat u dit neer moet zetten als een review. Laatste dingetje. Niemand van onze bediening rookt, dus dat klopt ook niet. Wij hebben het idee dat u deze actie met opzet heeft gedaan. We vinden dit erg jammer om dit te zien. Wij doen ook ons best en zijn niet flauw geweest.