Op dit adres zit nu: La Canasta

1. Met vieren zijn we gaan eten bij Los Amigos. De mannen zijn nogal grote eters, de vrouwen normale eters. Het was moeilijk om een keuze te maken uit de gerechten omdat je geen idee hebt wat je je bij de porties moet voorstellen. Op advies van de ober gekozen voor het suprise menu van €17,75 per persoon. Als voorafje kozen we voor 2 soorten stokbrood. Het smaakte goed maar het viel erg tegen dat je voor €10,- maar 4 belegde stukjes stokbrood kreeg voorgeschoteld! Vol verwachting wachtten we de hoofdschotel af maar wat we al vreesden bleek ook zo te zijn! De tapas werden op 1 schotel opgediend. Mijn vriend dacht dat er nog 3 zo'n schotels zouden volgen, de teleurstelling was erg groot toen bleek dat die schotel voor ons vieren zou zijn. Het eten smaakt prima maar het is echt veeeeeel te weinig voor het geld dat je ervoor neerlegt. Wij zijn dus na het afrekenen nog naar een ander restaurant geweest om daar onze "hoofdmaaltijd" te nuttigen. Daar dan ook een wijntje bijgenomen om de wrange nasmaak van ons voorgerecht (met een rekening van €100,-) weg te spoelen. Eens maar nooit meer!