1. Vegetarisch: Wat is dat?

We (mijn vrouw en ik) hadden nog een uitnodiging staan van mijn zus. Zo van jullie zoeken het restaurant in Eindhoven en wij betalen.

Na wat over en weer plannen wordt het vrijdag 12 november. De een na laatste dag van GLOW.

Van diverse Eindhovense kanten gehoord dat Boon een goed restaurant is waar je lekker kunt eten.

Het was op zich ook prima tot dat de serveerster vertelde dat zij de kok nadrukkelijk had aangegeven dat 2 van de 4 mensen die het verrassingsmenu namen vegetarisch waren. En dan nog simpele vegetariers, gewoon geen vlees, verder alles goed.

Even later kwam zij aan met het hoofdgerecht. Simpele vis verpakt in een dunne plak ham.

De serveerster was niet verwonderd dat we dat niet wilden, maar de kok had iets van ach zo'n klein stukje vlees maakt toch niet uit. De klanten moeten niet zeuren. ( Ik vraag me af wat er gebeurt als je echt vegetarisch wilt eten dus ook geen vis eet?)

De lol is dan dat 2 van de vier mensen alvast beginnen want hun eten is warm.

15 - 20 minuten later krijgen wij hetzelfde verrassingsmenu, alleen ontbreekt nu het plakje ham.

Als compensatie biedt de serveerster om nog iets te redden, koffie van het huis aan.

Wat blijft hangen is:

Mijn zus betaalt bijna 180 euro voor een waardeloos etentje en daarmee een restaurant wat ik iedereen zal ontraden.

Gewoon waardeloos!

De waardering voor service geldt voor de serveerster.