1. Gisteravond nog even wat besteld en na 1.5 uur toch maar even gebeld waar mijn eten bleef toen kreeg ik van de eigenaar te horen dat de bezorger langs was geweest en meerdere malen had aangebeld(3 huisgenoten ook alle 3 niets gehoord) en dat mijn telefoon nummer niet klopte.
    Kan allemaal gebeuren op zich nog steeds niets aan de hand op dit punt wel gigantische honger maar ala toen ik de beste meneer vroeg naar een oplossing bleek hij alles behalve welwillend tegen een oplossing aan te kijken en kreeg ik een behoorlijk asociale reactie en het kwam erop neer dat hij niets voor me kon doen en dit mijn schuld was(wel betaald niets ontvangen).
    Al met al kort daarna maar bij de concurrent besteld waar het wel gewoon goed ging dus het lag niet aan de bel. Slechte ervaring 0.0 service geen eten asociale houding en geen vergoeding. Ik zeg NOOIT meer iets bestellen. Shoutout naar de concurrent waar het wel normaal kan.