in Apeldoorn

Proef het echte Griekenland!

1. Met vier personen bij Parthenon gegeten. Voorgerecht nemen we meestal niet bij een Grieks restaurant omdat de porties e.d vrij groot zijn. Ikzelf had de moussaka besteld. Nog niet eerder zulke lekkere moussaka gegeten. Ook de rest van het gezelschap hebben gesmuld van hun gerechten. Mijn tafelgenoot had nog niet eerder zo'n lekker lamskoteletje gegeten. Het bakje salade wat we voor vier personen erbij kregen vond ik wat karig. Beter een bakje voor twee personen. De Griekse yoghurt die we gekozen hadden als nagerecht was lekker. Met honing en stukjes walnoot gegarneerd. De bediening was erg vriendelijk en correct. Wij hadden een zitplaats gekregen waar er twee op een eetbank aan tafel zaten. Deze zat niet echt heel comfortabel. Bent u in de buurt en wilt u lekker Grieks genieten van een heerlijk diner dan is Parthenon een goede keuze