1. Gisteravond hier met 4 mensen gegeten en een heerlijke avond gehad. Attente bediening, mooie kaart en veel is mogelijk als het menu je niet volledig aanstaat.

Veel zorg besteed aan de presentatie van het eten, het zag er prachtig uit. Kleine kunstwerkjes die ook nog eens heerlijk smaakten. Ik was zeer aangenaam verrast, en met mij iedereen aan tafel. Ik zou zeker nog eens teruggaan.

Enige minpuntjes: We kozen 3 gangen uit een 6 gangen menu; porties waren naar ons gevoel daar niet op aangepast; te klein. Nu zijn we geen grote eters, maar met toch nog een beetje trek liepen we naar buiten.

Verder vond ik de wijnkaart qua prijs een beetje scheef. Minimaal €23,50 voor een fles huiswijn vind ik aan de hoge kant. Daarna schiet je door naar €29,50 en dan door de 30 in en nog hoger.

Een goede huiswijn voor een prijs ruim onder de €20,- is iets waar ze in Nederland sowieso weinig kaas van hebben gegeten.

Maar, dat zijn kleine minpuntjes. We hebben een heerlijke avond gehad, erg gezellig en ik zou daar zeker nog eens willen proeven. Iets meer gangen dan wel de volgende keer...