1. Wilma steps

Op donderdag 11 april zijn we met acht vriendinnen van sporten uit eten geweest bij ‘t Zusje. Hier waren we al eerder met de groep geweest.

Helaas hadden we gisteren hele slechte ervaringen opgedaan.

Wij werden stelselmatig door de bediening genegeerd als wij drinken wilden bestellen of onze bonnen voor eten wilden doorgeven. Zeker een man die onze tafel in de gaten moest houden presteerde het om bewust te kijken maar daarna door te lopen.

Onze hoofdgerechten kwamen pas om 20:30 uur terwijl we om 19:00 uur binnen waren. Bijzonder laat dus.

Jammer, want hier komen wij niet meer terug. Domme zet van het restaurant want onze ervaringen delen wij alle acht met anderen, wat dus veel klanten gaat schelen. Hopelijk leren ze van deze feedback en is dit voor andere klanten geen ervaring die hetzelfde is.

Een les in klantvriendelijkheid zou niet verkeerd zijn. Verder alertheid richting klanten als ze willen bestellen. Daarnaast een verkorting van de wachttijd en het zou beter moeten worden. Maar dat gaan wij zelf niet meer uitzoeken daar, dat mag duidelijk zijn na onze ervaring…