1. Omdat het terras vol zat, zaten we tijdelijk op de lange groene bank. Nadat er niemand van de bediening kwam, is mijn man zelf maar een menukaart gaan zoeken binnen. Eenmaal een tafeltje op het terras vrij, alsnog niemand van de bediening die langs kwam voor een bestelling. Dan maar zelf je hand opsteken, prima.
    Ik had de javaanse kip met eiernoedels geprobeerd, maar een Javaan zou beledigd zijn als je dit geserveerd krijgt. Het leek op een pot chicken tonight met noedels er boven op. In ieder geval niet een Javaans gerecht, wat ik gewend ben van een Javaan. En dat voor €16,75.
    Verder zijn sommige toestellen wel aan renovering toe. Mijn zoontje zat in een half kapotte helikopter. Lamp was kapot en de pook overigens ook. De vijver met de loopbrug, mag ook wel een keer schoongemaakt worden, allemaal groene slijm. En de ballenbak zag er ook niet echt fris uit.
    Verder voor de kinderen wel een middagje plezier.