in Arnhem

Een onderscheidende culinaire belevenis!

1. Goed eten en het meisje dat ons de hele avond bediende was een schatje en erg goed. Toppertje.

Toen kwam er een andere serveerster en die vroeg terwijl we nog zaten te eten (!)of ze mocht afruimen. Wij waren totaal verbijsterd en gaven aan dat er nog eten onderweg was. Ze droop af om na 5 minuten terug te komen en gewoon zonder te vragen te beginnen met afruimen.

We zijn gewoon blijven door eten maar de toon was gezet, wat een ontzettende afknapper, dit is zo klant onvriendelijk.

Een van de koks heeft het nog enigszins goed gemaakt door vriendelijk aan de deur te gaan staan en te vragen of we lekker hadden gegeten, ook een toppertje!

Verder vonden wij dat het eten lekker snel doorkwam en dat terwijl we met 13 man waren.

De baas die opdracht geeft tot zulke klant onvriendelijke acties moet maar eens gaan kijken bij andere all-inclusive restaurants, die lukt het wel om mensen op een normale manier duidelijk te maken dat onbeperkt eten na twee uur ophoudt.