Op dit adres zit nu: Ups & Downies

1. Heel vaak al langs op gelopen maar eigenlijk nooit de moeite genomen om eens binnen te kijken, zo nu, daar moest verandering in komen. Zo van buiten ziet het er erg sfeervol uit.

Bij binnenkomst viel het mij meteen op dat het er erg naar parfum ruikt. Paar minuten later vond ik de oorzaak. Weggestopt in een hoekje een Ambi Pur 3 Volution... Jammer want zo nu en dan kwam er een vlaagje kooklucht uit de keuken voorbij en dat rook erg lekker.

De sfeer binnen viel wat tegen in vergelijking met wat je van buiten af ziet. Er is een soort etalage gemaakt die er van buiten erg leuk uit ziet maar van binnen zijn het gewoon tafeltjes en wat schapjes met wat potjes er op.

Traditionele(?) muziek op de achtergrond wat na verloop van tijd toch echt wel gaat vervelen.

We werden snel geholpen naar een tafeltje en de bediening was erg vriendelijk.

De voorgerechtjes waren heerlijk en ook leuke originele gerechten. Echter werd hier wel een grote fout gemaakt met het bedienen waarvoor ook excuses werden aangeboden, maar jammer genoeg verder niks (een drankje van het huis was leuk geweest bijvoorbeeld).

De hoofdgerechten waren niet bijzonder. Niet slecht maar ook niet geweldig. Het vlees was mals maar er zat niet heel veel smaak aan.

Volgens het menu bestond mijn gerecht uit gestoofd lamsvlees met ui, aubergine, knoflook, paprika, rijst, gebakken aardappelen en salade. Van de knoflook aubergine ui en paprika heb ik erg weinig gezien of geproefd. Gebakken aardappelen zaten er niet bij, wel frietjes maar dat vind ik wat anders dan gebakken aardappelen.

Ik kreeg zelf het idee dat ik een gebakken rundlapje zat te eten zonder enige toevoeging.

Het hoofdgerecht van mijn recensiepartner viel ook erg tegen.

Nu zou dit allemaal niet zo erg zijn als het wat goedkoper geweest was. Voor de prijs die we betaald hebben had ik meer verwacht.

Kortom naar mijn mening: aardige bediening maar had klantgerichter kunnen zijn, gemiddeld eten en aan de dure kant.