1. Na het lezen van alle positieve recensies toch maar eens een bezoekje gebracht. Waarschijnlijk waren wij er op de verkeerde avond en hebben de verkeerde dingen besteld, want de fantastische sfeer en het verrukkelijke eten is niet onze ervaring.
    Ik verwacht dat ‘even snel een pizza eten’ hier inderdaad prima is maar wil je lekker en gezellig uit eten, dan zou ik toch voor een ander restaurant kiezen. Ik zag dat pizza afhalen hier ook kon.
    De gezellige sfeer hebben wij niet gezien. De aankleding is eerder vrij sfeerloos. Het eten is niet vies. Maar dat is wat we thuis bereiden ook niet. Overigens waren de desserts erg teleurstellend. Prijs kwaliteit ligt wat ons betreft dan ook ver uiteen. Duur voor oké eten.
    Geen aanrader van ons en zeker niet voor herhaling vatbaar. (Misschien om eens af te halen)

2,7