in Kampen

Culinair genieten in Kampen

1. Y.Eikenaar

Ik heb van mijn kleinzoon voor mijn verjaardag een bon Van Zoet en Zalig gekregen voor een mini high tea/ chocoladeverassing. Dikwijls zijn dit soort cadeaubonnen een welkome verassing maar het bezoek aan dit etablissement was teleurstellend. De keurig gedekte tafels zijn geen ambiance voor een mini high tea. Het bedrijf is meer gericht op dineren dan op theedrinken. Met slechts twee kopjes thee, een aantal bonbons, een chocolade lolly, wat partjes aardbeien en wat kloddertjes mousse was de gebeurtenis bijzonder karig, in vergelijking met onze vorige ervaringen. De foto's op de site geven een verkeerd beeld van de te verwachten versnaperingen. De geserveerde 'gerechten' staan in geen vergelijk met het betaalde bedrag. Hoewel de bediening vriendelijk was, is deze verassing niet voor herhaling vatbaar. Ik heb mijn familie dan ook gevraagd me in het vervolg geen bonnen meer cadeau te doen voor dergelijke activiteiten.

2,9