1. C. Brussen

Wij hebben een gezellige avond gehad met kinderen en kleinkinderen. We hadden gekozen voor het vorkjesdiner.
    Alle gerechten waren prima van smaak en iedereen vond het erg lekker.
    Er waren wat mensen die geen alcohol dronken en namen water!
    Wat ons verbaasde dat er later op de rekening bijna vijf euro voor een fles water werd gerekend!
    Dat je iets betaald voor water… oké, maar vijf euro gaat alle proporties te buiten.
    Het liefst hadden wij gewoon kraanwater gehad(misschien was het dat ook wel!). Maar er zijn nog steeds restaurants die dat niet willen schenken! Is niet van deze tijd, jammer!
    Ook een aanmerking op de frietjes, wij waren met 10 personen en er kwam bij het hoofdgerecht drie bakjes friet op tafel, normaal mag je wel een aantal frietjes of aardappeltjes of iets van warme groenten verwachten bij het hoofdgerecht… maar goed drie bakjes friet. Er werd van tevoren niet gevraagd of we er frietjes bij wilden! Was prima, maar laat dan wel even weten dat je daarvoor moet betalen. (Bv op de folder of bij reservering)
    wat schetst onze verbazing… op de rekening drie friet â vijf euro per bakje!
    Het vorkjesdiner kost €32,50 pp. Dan mag je toch wel een paar frietjes bij het hoofdgerecht verwachten.
    Al met al lekker gegeten. Maar die prijzen mogen wel een beetje aangepast worden.