Op dit adres zit nu: Ibiza

1. Op basis van een niet geslaagd bezoek op de openingsavond ( zie eerste recensie) zijn we door de eigenaar uitgenodigd tot een tweede bezoek. In dit tweede bezoek stelde Michel (Vekemans) zich open op en probeerde daar waar nodig begrip te kweken voor de gebrekkigheden op de openingsavond. Daarin konden we elkaar gelukkig vaker vinden dan niet. Desalniettemin was het hem duidelijk dat wij als klant een hele slechte ervaring hadden gehad.

Op basis hiervan zijn we er nog eens gaan eten. Het contrast met het eerste bezoek was schrijnend (in positieve zin). Ontvangst was hartelijk en niet plichtsgetrouw. Bediening idem dito. Attent en pro actief. Timo is hierin een voorbeeld voor de rest van het personeel. Straalt hetzelfde enthousiasme uit als Michel.

Om qua eten een goed vergelijk te maken weer gekozen voor de mixed steak. De prijskwaliteit-verhouding was nu goed. In tegenstelling tot de openingsavond zat er nu salade en een maiskolf bij wat de totale portie vergroot. De 3 stukken vlees waren ook groter van formaat, al blijft het voor de "grote eter" wellicht iets te licht. Valt natuurlijk te compenseren met een extra portie frites (vergeet de pepersaus niet aan te bieden Timo!). Mijn vriendin had de Sizzling garnalen en die vielen goed in de smaak. Bij zo'n gerecht zou het aan te raden zijn een cocktailsausje of iets dergelijks aan te bieden ipv alleen mayonaise.

Het was nu dus een goede ervaring. Om te kijken of deze ervaring representatief is voor verdere etentjes, zullen we binnenkort weer eens terug gaan. Je weet toch dat men er zich bewust van is dat wij eerder zijn geweest en dat er daardoor wellicht een extra stapje wordt gedaan. Die extra stap wordt door ons in ieder geval gewaardeerd.

Wordt vervolgd....