in Yerseke

Brengt het beste wat de Oosterschelde te bieden heeft.

1. De Koning

We hebben zeer lekker gegeten, service hield rekening met wat we gevraagd hadden. Ik had bijvoorbeeld gevraagd de mosselen natuur goed te kruiden met peper en zout omdat ik ze anders te flauw vond, was er al eerder eens geweest. Dit werd perfect gedaan en de mosselen waren dan ook overheerlijk. Mooie grote kwaliteit met een supersmaak. Vriendelijke bediening, we waren dus al eerder geweest maar waren nu met vrienden, zij hebben ook heel lekker gegeten zeiden ze. Wij gaan zeker nog terug met ons twee en ook met anderen. Ik zal iedere keer vragen de mosselen goed te kruiden. Dan zijn ze echt super! Fijn dat er rekening wordt gehouden met wat men vraagt. Gebeurt niet dikwijls in restaurants. Dit maakt het verschil voor ons om daar naar terug te gaan. Chefs die zich aan willen passen aan wat de klant wenst. En gelukkig hebben ze in dit restaurant ook heerlijke frietjes. Chapeau!

1. Wat ongelofelijk fijn om te horen! We waarderen je mooie recensie en hopen je snel weer te zien bij ons in het visrestaurant.

Groeten,
    De Branding in Yerseke