Wegens verbouwing tijdelijk gesloten

Op dit adres zit nu: Restaurant aan Tafel

1. Afgelopen zondag zijn wij uit eten geweest bij Wok restaurant New Lotus. In eerste instantie zeg je dan “alweer wokken”, maar dat viel 200% mee. Wij werden bij binnenkomst zeer correct ontvangen en onze jassen werden keurig aangenomen en in de garderobe gehangen. Wat ons als eerste opviel was de overzichtelijke ruimte die gedeeltelijk rond is met een prachtig uitzicht naar bijna alle kanten (heb je ’s avonds natuurlijk niks aan) en in het midden mooi en centraal het kookgedeelte. Het voordeel hiervan is dat je elkaar nooit voor de voeten loopt ook al zit het restaurant vol.

De bediening was zeer correct, snel en vriendelijk en raakt niet in de stress als het even storm loopt, maar neemt ook nog de tijd voor een praatje.

Het eten was erg lekker en zeer goed bereid door vingervlugge koks die weten waar ze mee bezig zijn. Wij hebben gezegd dat wij zeker terug gaan naar New Lotus en willen dit graag aan een ieder aanbevelen want de prijs viel reuze mee, ca. € 70 voor 3 personen.