in Geleen

'T Kleine Verschil, groot in smaak en sfeer

1. Attente en vriendelijke bediening. Eten is normaal gesproken erg goed, vandaag (vanwege drukte?) toch wat minder dan wij gewend waren. Kabeljauw nog rauw, wel goed opgelost. (Nieuwe geserveerd). Nagerecht roomijs vol met ijsklontjes. Gemeld als feedback bij het afrekenen, werd door ober perfect als gratis advies opgepakt, eigenaar echter had het te druk met zijn telefoon om te reageren op de boodschap van zijn ober. Niet correct en past niet bij de kwaliteit die dit restaurant volgens mij wel nastreeft.

1. Ik ben de eigenaar maar was zeker niet aanwezig!!
    Snap dan ook niet de opmerking over t te druk op de telefoon...

2. Hr. Maes, mijn excuus, ik nam aan dat degene die de leiding had de eigenaar was. Hij was degene die niet in de feedback geinteresseerd was.

Vorige recensies van Peter

• Het geheel van eten/drinken, sfeer, service en prijs/kwaliteit zijn prima. Als we al een puntje feedback moeten geven dan is het dat het bij de (afgesloten) voordeur net niet gezellig warm is.