1. Zoals altijd, was het weer een genot om hier te mogen eten en drinken. Leuke sfeer, lekkere gerechten en alles is mogelijk. Ook de kinderen worden altijd met open armen ontvangen. Personeel is heel vriendelijk!

Vorige recensies van Sonnenschein

• Ik kom met veel plezier bij deze pizzeria. Personeel heeft altijd tijd voor een praatje, zorgt dat het naar je zin is. Mario bakt de heerlijkste pizza's en alle andere gerechten zijn ook tiptop verzorgd. Alles is mogelijk, pizza delen, samen een voorgerecht en noem maar op. Iedere keer weer een feestje!

• Het was weer superlekker en heel gezellig. Bediening kan menig restaurant een puntje aan zuigen, zo behulpzaam en vriendelijk.
    Love it, elke keer weer!

• Zoals altijd was het weer ontzettend gezellig, gastvrouw en heer hebben altijd tijd voor een praatje. Zorgen dat alles naar wens en smaak is. Uiteindelijk kiezen we nooit iets anders dan pizza. Mario bakt deze met grote liefde en dat zie en proef je! Ook de kinderen worden altijd goed verwend en voelen zich erg welkom. Onze jongste vraagt hier zelfs om in plaats van een verjaardagsfeest gaat hij liever naar de pizzeria!

• Ontzettend lekker en weer heel gezellig. Normaal ga ik voor pizza, maar deze keer was de keuze op de rijkgevulde tonijnsalade gevallen! Echt overheerlijk! Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Wij eten altijd met veel plezier bij Santa Maria. Alles is mogelijk en ze denken met je mee bij bepaalde dieetopties (vegetarisch/veganistisch). De bediening is leuk, gezellig en in voor een praatje waar mogelijk en de kinderen worden altijd lief behandeld (hoe druk wij ze ook vinden).

• Weer super lekker en gezellig gezeten en gegeten. Helaas moesten we wel wat lang op ons eten wachten (bijna een uur) hetgeen voor de kindjes best lastig was, maar het eten maakt dat weer waard. Complimenten wederom voor de chef! Het personeel is vriendelijk en snel.

• Lekker als altijd. Gezellige service, heerlijk eten, fijne sfeer! En belangrijk, onze kinderen zijn niet het rustigste stel van de wereld, maar ze zijn altijd welkom en worden verwend (soms iets té ;-) )