1. Vreselijk. Met 4 personen daar geluncht. 3 van de 4 hadden hun eten al, de 4e moest wachten.. en wachten.. en wachten. Evenals met de koffie achteraf. 4 keer koffie besteld, maar 3 keer gekregen. 2 verschillende meisjes gemeld dat de 4e nog steeds Geen koffie had gekregen. Uiteindelijk zelf naar de bar gelopen, gezegd dat we nog steeds een koffie missen. Antwoord van de jongen achter de bar... ja het is druk. En dat was het. Echt wat een waardeloze zaak. Personeel moet daar worden opgeleid. Onvriendelijk en ze lopen elkaar alleen maar in de weg. Raadt de Tafelberg in Blaricum absoluut af. Echt vreselijke tent.

1. Olivier
    Van restaurant

Beste Lisanne,

Wat een vreselijk bericht. Wij vinden dit zo jammer te moeten lezen. Wij doen altijd ons best iedereen te accomoderen en zo adequaat mogelijk te helpen. Dat dit bij u niet gelukt is, vinden wij teleurstellend. Wij proberen geen fouten te maken op een mooie dag, maar helaas zijn die zo nu en dan menselijk.
    Geef ons nog een kans ons te verbeteren een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Tafelberg