in Veghel

Gossimijne.....DAS LEKKER !!!

1. Op mijn aanraden met vriendenclub naar jullie gaan eten, ook al was het mij de laatste paar keer al tegen gevallen.

Het tochte verschrikkelijk zo erg dat we de dekens die buiten lagen voor de rokers mee naar binnen hebben genomen. Er kon niks aan gedaan worden want het lag aan de afzuiging van de keuken. Wat moet dat worden als het echt heel koud gaat worden? Het eten, de gouden greep, was slecht. Ieder een kippenkluifje, 1 gamba en wat rauwkost als voor gerecht. Hoofd gerecht idemdito, weinig en niet echt lekker bovendien niet warm genoeg. Het toetje was ook niet wat we verwacht hadden. De glazen bier half vol schuim, de wijn 3,60 en de verse jus 3,65. Dat zijn wel hele hoge prijzen voor de drank en vooral als de glazen dan nog niet vol zitten.

Waar zijn de glorie jaren van Gossi-mijne?

Hoop dat het snel beter gaat want een slechte naam heb je eerder dan een goede en dat zou toch wel heel jammer zijn voor het hele team van Gossi-mijne.