1. De ontvangst door de eigenaar/gastheer was precies goed; vriendelijk en hartelijk, zonder dat het te amicaal werd. De ambiance, de tafels, de planten en de wanden zijn zeer mooi op elkaar afgestemd in dit prachtige pand. Ons gezelschap, van 4 personen, kreeg een mooie hoge tafel aan het raam. Voor een romantisch diner voor twee kun je beter voor een wat intiemere lage tafel kiezen. De kaart is mooi en uitgebalanceerd. Wij bestelden 2 x het Puri Bali 3-gangenmenu. In eerste instantie leek de hoeveelheid wat aan de krappe kant maar na het bestellen van wat extra rijst was de hoeveel heid zeker voldoende en de gerechten waren zeer smaakvol. We zijn goed geadviseerd over de wijnen, ook die waren mooi. Bij de koffie kwam er nog een kleine verrassing. De rekening was niet verrassend, die was zoals verwacht. Goede prijs/kwaliteit. We komen zeker nog eens terug.