1. In week 36 (september 2010) zijn we enkele dagen te gast geweest in Thermaetel. We hebben lekker uitgerust in Thermae 2000 en weer genoten van het sauna landschap. We zijn wat laat met de recensie, maar we zijn de crew van Pure natuurlijk niet vergeten. Alan, de rust zelve van de bediening zat helaas in de lappenmand, maar we hebben wederom genoten. De dames hebben ons met gemeende hartelijkheid bediend. De touch van Robert Kranenborg in de keuken is een verbetering. In bijna alle gerechten waren er max 4 à 5 smaken met elkaar in balans gebracht. De borden hadden een moderne opmaak en de gerechten geurden heerlijk. De nieuwe wijnen speciaal voor de wijnarrangement kiezers, waren goed. We denken dat het meubilair binnen in Pure langzaam aan vervanging toe is. De kleurstelling zou dan wellicht meteen aangepast kunnen worden met uiteraard een nieuw tapijt op de vloer. Het zou leuk zijn om het aanwezige hout te combineren met een industriële look. Strak maar toch warm. Bijvoorbeeld grijstinten en geborsteld rvs.