Op dit adres zit nu: Ibiza

1. John Oostveen

Maandag 1 november ben ik gaan eten bij de Reünie. Een leuke zaak een verrassende entree maar goed, ik heb wel nog wat aanmerkingen op het eten. Ik had als voorgerecht de peper puntjes genomen, die smaakten zeer muf. Hoogstwaarschijnlijk kwam dit omdat dit in een koperen pannetje geserveerd werd en dit metaal zorgde ervoor dat mijn peper puntjes niet te eten waren. Heb dit aan de bediening kenbaar gemaakt en zij is dit ook gaan verhalen bij de kok, vervolgens geen terugkoppeling naar mij toe.......vreemd, maar toch. Als hoofdgerecht had ik de sate van varkenshaas, die was wel goed en ook aan te raden. Als side dish had ik ook nog een maiskolf genomen die helaas al veel te oud was en dus taai. Al met al vond ik het een leuke ambiance om te eten maar de prijs kwaliteit verhouding was beneden de maat. Ik vond ook dat er teveel personeel rondliep, nu is dit begrijpelijk als je denkt dat het druk wordt, maar blijf dan wel op een plek staan en ga niet ongewild wat rondlopen. Dat stoort behoorlijk voor de etende gasten. O ja, de mojito was wel lekker klaargemaakt.