1. "S Avonds een tafeltje bij een open deur in maart. Gelukkig na verzoek een ander tafeltje uit de tocht. Prima voorgerecht. Bij het hoofdgerecht waren de frietjes op (1900 uur) en werden alleen de vleesgerechten geserveerd. Na verzoek werden na 10 minuten toch frietjes en salade geserveerd. Excuus was de bestelling en interne communicatie. Daar hoef ik als gast niet de dupe van te worden. Jammer, maar al met al toch een prima hoofdgerecht. De vruchten in de sorbet van het nagerecht hadden een sterke bliksmaak en was een afknapper na een prima voor- en hoofdgerecht. Keurig en gastvriendelijk personeel, maar de jongeman achter de bar kan nog leren op klantvriendelijkheid. Hij had meer aandacht voor zichzelf dan de gasten en het is aan te bevelen dat ook hij zijn jasje aanhoudt totdat alle gasten weg zijn en niet in een smoezelig wit t-shirt gaat lopen.