1. Gisteren zijn we bij Loetje Overveen geweest om de verjaardag van mijn man te vieren. De ontvangst bij binnenkomst was netjes maar helaas liet de gastvrijheid het daarna afweten.
    Degene die onze drankbestelling opnam gaf een onbeschoft antwoord op de vraag of ze Merlot wijn hebben, een kort 'nee, daar is de kaart en weg was hij.
    Vervolgens hebben we hem een tijd niet gezien, werd het eten ongeïnteresseerd uitgeserveerd en is hij niet meer langs geweest om te vragen of we nog iets wilden drinken. Voor het dessert heeft hij ons ruim 30 minuten laten wachten voordat hij langs kwam voor het opnemen van de bestelling voor het dessert.
    Jammer, jammer, jammer... de kwaliteit van het eten is TOP, de locatie is TOP maar als je afgeblaft wordt aan tafel geeft dit niet echt een 'avondje uit' gevoel.
    Ze zien ons niet meer terug.