1. We vierden de 70e verjaardag van mijn moeder en het was erg gezellig. Ondanks het deffect aan 1 van de 2 bowlingbanen, eea werd financieel met ons opgelost.

De binnen BBQ was erg gezellig en de bediening was zeer klantvriendelijk.

Culinair gezien stelt het weinig voor, het vlees is ok maar niet bijzonder en de beide salades waren matig en te lang van te voren bereid (van dressing bruin geworden mozerella en sla met bruin gele randjes).

Er waren 2 culinaire sausjes waarvan de verse knoflooksaus de beste was, die was echt lekker en de kerrysaus was ook prima. De mayonaise en satesaus waren van prima kwaliteit, alleen nou niet echt van toepassing bij een BBQ. Daardoor was de keuze voor sausjes veel te beperkt en dat terwijl de sausjes bij deze BBQ de smaak bepaalden.

Wat betreft de locatie moet helaas gezegd worden dat het wel erg massaal is en daardoor lawaaiig. Praten met de directe buurman kan maar met de rest van de groep is nauwelijks mogelijk.

Ook is het een minpunt dat je niet aan een tafel zit met in het midden een gril of plaat (zoals bij de meeste Japanners) maar meer rondom de haard zoals rondom een kampvuur.

Hierdoor is de afstand tot het eten maar met name tot elkaar erg groot en is het wat onhandig eten. Het is bovendien een ontwerpfout dat de afzuigkap boven de grill zo laag hangt dat je elkaars gezicht niet kan zien.

De teruggerekende prijs van ca. 35,00 p.p. (incl. drankjes en 1 uur bowlen) is redelijk in lijn met wat je krijgt.