1. Marthijn

1 keer en nooit weer.
    We kwamen net (20 min.) voor het einde van de brunch aan bij de brasserie. Er was geen plaats want ze zaten helemaal vol (?), 2/3 van de klanten waren al weg en dus heel veel lege tafeltjes leeg. Toen we daar op wezen mochten we dan toch (nou vooruit) naar binnen. Eenmaal plaatsgenomen mochten we alleen wat te drinken bestellen, want de keuken was nog bezig (15min.) met de brunch en dan kunnen ze niks anders doen. Dus namen we eerst maar wat te drinken, bestellen we later wel wat eten. Gelukkig waren we net op tijd met onze bestelling (koffie / warme chocolademelk), want een tafel die na ons bestelde (o.a. Thee) kreeg alleen een glas warm water met suiker. Theezakje moest mevrouw maar zelf zoeken en een lepeltje was er niet want alles zat in de afwasmachine.
    Nou om 12.30 was er nog niemand geweest of we nog wat willen drinken en/of eten.
    Nadat we maar opstonden, was er in eens iemand die vroeg of willen afreken (nou liever niet voor deze aanfluiting). Probeerde we met een VVV dinercheque (pasje) te betalen, zegt de ober dat bij betaling met dit pasje het hele bedrag afgeschreven moet worden. Nou ruim €43 euro fooi .... dacht het niet! Dus met pin betaald en weggerend en maar ergens anders gegeten.