in Tiel

Proef het echte Italia!

1. Vooraf gereserveerd en toen we binnenkwamen nog niet erg druk. Plaatsen gekregen bij de deur, die continue open en dicht ging, met de tocht die binnenkwam. Zeer onprettig, daarnaast nog een grote tafel met familie met veel kinderen achter ons = veel lawaai. Wel gezellige inrichting binnen en leuk om te zitten (behalve bij de deur).

Bij binnenkomst werd kortaf in de richting van een tafel gewezen, jassen zelf uitzoeken waar ophangen en niet echt prettige bediening. Geen praatje, zakelijk. Andere kregen brood vooraf, wij niet. Drinken werd niet nogmaals gevraagd, en pas bij afruimen kon er vraagje vanaf of het gesmaakt had. Hierdoor nagerecht en koffie niet gepakt. Jammer, gemiste kans.

Hoofdgerecht was vis met gebakken aardappelen en verse groente. Ik kon de aardappel partjes op 1 hand en de groente op de andere hand tellen. Vis wel heel erg lekker klaargemaakt, complimenten!

Samenvattend: gezellige gelegenheid, waar aandacht voor de klant en de grootte van de bijlages meer aandacht mag hebben.