1. Wat is er toch veranderd aan de VdValk formule.
    Van de 6 bezoeken in Tiel en Zaltbommel herinner ik me vooral koud voedsel. Slappe koude frites, een lullig vlabakje met een groot stuk sla en als je met zn tweeën eet permanent te weinig. Ja je kunt bijbestellen maar wie zit daar op te wachten.
    Ook het vlees is niet wat het geweest is. Slecht gebakken steaks die duidelijk niet nagegaard waren. Een varkenshaas die glazig en koelkast koud was van binnen en totaal niet naar varkenshaas smaakte maar de indruk wekte bovenmatig lang in een soort marinade van zout te hebben gelegen.
    Valk had generaties lang een no nonsens imago waarbij goed en royaal eten werd geserveerd. Dat lijkt nu omgeturnd in een fake culinaire buitenkant met een ineens wel heel erg beperkte menukaart met matige zeer karige gerechten.
    Tenslotte dan nog de ontvangst en de tafelindeling. Niet bepaald gastvrij en vriendelijk om in een bijna leeg restaurant naar dat ene tafeltje tussen 2 bezette tafels gedirigeerd te worden. Naast elkaar gelegen tafels met een tussenruimte van ca.60cm waardoor je onmogelijk kunt ontsnappen aan elkaars gesprekken en aanwezigheid.