in Arnhem

Een onderscheidende culinaire belevenis!

1. De sashimi is prima. Topkwaliteit zalm, tonijn kan veel beter gepresenteerd en gesneden worden. De teriyaki kip is prima, maar de beef mag veel en veel minder doorbakken worden. Zo wordt het vlees minder taai. De tempura is heerlijk, maar de thaifood mag van mij geschrapt worden. Lekker heet, maar smakeloos vlees en groente.

İk kom regelmatig naar dit restaurant om de service echt te testen. Wanneer het drukker wordt, dan gaat alles achteruit. Het personeel loopt je voorbij, het eten wordt een half uur later gebracht en mijn all-in diner wordt langzamerhand een tussendoortje in de avond..

Al met al kom ik alleen voor de sashimi zalm, teriyaki kip en de tempura. De keuken moeten eerder voorbereiden en vooraf sushi maken voor spitsuren. Het personeel moet rond kijken en niet in tunnelvisie maar één ding doen. De restaurant ging van matig naar zwak.. İk hoop dat ze nog iets gaan doen met al de commentaren..