Op dit adres zit nu: Jumanji

1. j.j. hulshof

Zeer verrassend restaurant, vriendelijke bediening, de kok die je meteen te woord staat. Het menu was geweldig, eerst een plankje met brood met sausjes en kruidenboter daarna als voorgerecht een plank met 10 glaasjes (voor 2 personen) met allerlei voorgerechtjes, vis, vlees en vegetarisch. Daarna keuze uit twee soorten soep. Dan het hoofdgerecht wat je van de menukaart kunt kiezen (de zalm was heerlijk), ook dit werd heel verrassend opgediend en als dessert nog weer een plank met 10 glaasjes met mousse en pudding en ijs, heerlijk. Voor iemand die niet zo'n grote eter is, is het gewoon teveel.
    Een aandachtspuntje is misschien de hoge drempel die lastig is met een rolstoel, misschien is een oprijplaat handig? Maar men stond wel direct klaar om te helpen. (P.s. er is geen invalidentoilet aanwezig).
    In het donker was het wel lastig om de uitgang te vinden, wij waren via de achteringang gekomen maar die zat s'avonds dicht dus het halve park over gereden tot iemand ons de weg wees.

Toch zeer zeker de moeite waard.

1. Bedankt voor deze mooie en uitgebreide recensie! Dit waarderen we zeker.
    Helaas zijn wij gelimiteerd in het aangeven van onze locatie. Toch zijn we blij dat je ons hebt gevonden en het de volgende keer dus sneller vinden kunt!

Tot snel in Beekbergen