1. Ja, we zijn er weer geweest, ditmaal in het laatste weekend van Oktober samen met onze (schoon)ouders en ook deze keer was het weer een feestje.

Heerlijk gegeten, gedronken en geslapen.

Niets was te veel voor Selma en Frans, ook nu werd er weer voortreffelijk rekening gehouden met de allergie(lactose en varkensvlees) van mijn vrouw en speciaal omdat mijn vrouw zwanger is kwam Selma extra navraag doen over wat zij wel dan niet mocht, grote klasse!

Mijn (schoon) ouders hebben genoten. Ons huwelijkscadeautje aan hun(35 jaar getrouwd) is dankzij Auberge aan het Hof en dankzij Frans en Selma een groot succes geworden.

Ook de vrolijke jongen die mee hielp in de bediening verdient veel lof, hij was aardig en wist wat hij deed en hij had de kennis van wat hij serveerde.

Wij komen zeker weer terug en dan met onze kleine erbij.

Wij voelen ons thuis bij Frans en Selma.

Dus zoekt u een eerlijk, gezellig en heerlijk restaurant waar je 100 % waar krijgt voor je geld reis dan af naar Blokzijl en ga naar Auberge aan het Hof. U zult er geen spijt van krijgen.

Vorige recensies van Henk de Vries

• Auberge aan het Hof is thuiskomen bij echte vrienden. Door een lactose / koemelk en varkensvlees allergie is het moeilijk om een geschikt restaurant te vinden en als dit al gelukt is gaat het toch nog vaak mis omdat de restaurants geen kennis van zaken hebben.

Auberge aan het Hof bewijst dat het ook anders kan.

Wij kenden Frans en Sema al vanuit Velsen Noord, daar was het al top en nu hier in Blokzijl is het alleen nog maar beter geworden. En je kunt hier ook nog heerlijk slapen.

Een top restaurant met een top kok en een gastheer om trots op te zijn.

En het is ook nog betaalbaar. 3 sterren michelin restaurants kunnen hier nog veel leren.

Mis Auberge aan het Hof niet als je houdt van lekker eten in de gezelligste omgeving van Nederland.