1. karel bouhuizen

Goed en lekker gegeten. Nette bediening goede koks. Gezellig restaurant. Goede plekken om te zitten. Natuurlijk goede prijs kwaliteit verhouding. Kom zeker terug.

Vorige recensies van karel bouhuizen

• Zeer lekker en goed eten. Vlotte bediening en heel correct. Veel verschillende soorten eten voor uitstekende prijs. Een aanrader.

• ka en ja

Zijn laats geweest op een vrijdag met 12 mensen. Beleeft ontvangen door de gastdame. Gereserveerde tafel stond klaar. De dames stonden klaar om ons te helpen met uitleg hoe het werkt bij de buffetten en er werd ons gevraagd wat we wilde drinken. Vlotte bediening. We begonnen met soep en stokbrood met kruidenboter en ook nog andere koude voorgerechten. Verder veel keuze uit wok en bakplaat en warm buffet. Goede verse producten en ook heel goed bereid door de koks. Was verder best wel druk maar dat vinden we gezellig. Drankjes werden voldoende bij gebracht daar de bediening het regelmatig kwam vragen. Met volle buiken nog een lekker toetje toe (ook weer heel veel keuze) en de verassing kwam op het einde toen we gingen afrekenen. Zo veel eten en drinken voor zo weinig eurotjes, dit gaan we zeker vaker doen. Een aanrader.