Op dit adres zit nu: Tilia

1. Afgelopen dinsdag hier gegeten! Het chefsmenu bestaande uit een 3-gangendiner voor 25 euro. Het is een beetje tegengevallen en dit zijn we niet gewend van Het Lelijke Eendje. Het was erg jammer dat wij dezelfde gerechten kregen als de gasten die met Social Deal kwamen en hiervoor ook minder hoefde te betalen en ook nog een gang meer kregen. Er werd ons ook geen mogelijkheid geboden om frites bij te bestellen, dat mochten de gasten met Social Deal wel! Het hoofdgerecht was zo klein dat ik voor mijn man nog een hoofdgerecht heb besteld! Dit hoofdgerecht was wel helemaal naar tevredenheid maar was wel extra 23 euro! Hierdoor ging het plezier er wel een beetje af! Ook het aperitief voor de maaltijd viel erg tegen! Er werd gevraagd om een aperitief en ik zei doe maar iets zoetigs! Het was een aperitief bestaande uit lavendelsiroop, spa rood en rozenblaadjes, zonder alcohol, en naar mijn mening voor 7,50 euro ook erg duur! Dit menu is zeker niet voor herhaling vatbaar!