in Noorbeek

Heerlijk genieten op ons nieuwe Tuinterras zonder autogas

1. Vanmiddag 2 uiensoep besteld. Mijn soep had duidelijk te lang in de oven gestaan, want de kaas had veel roetzwarte plekken. Ik heb gemeld dat ik daar niet tevreden over was. Er werd mij direct een nieuwe soep toegezegd en geserveerd. Bij het afrekenen betaalde ik 12,50 €.
    Tot zover niets bijzonders, want er kan altijd iets misgaan; al was het wel netjes geweest als men ons als gasten was komen zeggen dat er met de soep wat misgegaan was en dat we nog even moesten wachten in plaats van soep met roetvlekken te presenteren.
    Maar dan! Bij het uitgaan zagen we op de buiten-menukaart dat gegratineerde uiensoep 5,95 € kost. We hebben met 12,50 dus extra moeten betalen voor de fout van de keuken. Dat je geen duidelijk excuus krijgt voor een fout is al vreemd, maar dat eetcafe Tinus je daar extra voor laat betalen is schandalig. We zoeken in het vervolg een ander eethuis.

1. Leon
    Van restaurant

Jammer dat u ontevreden was, u had dat beter ter plaatse kunnen melden! Toen u de soep bestelde stond in de menukaart toch ook de prijs van € 6,25. Maar bedankt voor de tip dat er nog een oude menukaart van voor de btw verhoging in de kast buiten hing!!