in Veldhoven

Amigos BBQ Restaurant

1. Wij waren hier voor de 1e keer......bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en beleefd naar onze tafel begeleid, waar ons enige (duidelijke) uitleg werd gegeven over wat de bedoeling er was.
    De keuze mogelijkheden (vlees en/of koud buffet) is voldoende te noemen, voor ieders wat wils....
    Alleen tijdens het eten kregen wij een schaaltje friet, dat in onze ogen al een keertje was gebakken. De frietjes waren (te) hard en koud en bij het nemen van een hap, brak er een kies af..... Na dit gemeld te hebben, kregen wij de 'kok' aan onze tafel en die beweerde dat het verse friet waren. Hier hadden wij onze bedenkingen over? We hebben daarna verse, niet al te hard gebakken, friet gekregen.
    Verders was te bediening iets te snel met het vragen "wilt u nog iets te drinken" terwijl er nog drinken in ons glas zat?!?
    Over het algemeen mag ik zeggen dat we er gezellig hebben gegeten, ondanks die iets wat "mindere" dingen, toch een aanrader!!!

PS Wat ook fijn is, is dat er kleine kinderen een aparte ruimte hebben om te spelen.....zodat zij zich niet gaan vervelen als het allemaal wat te lang duurt.

6,5