1. We waren zeer benieuwd naar Brafoer na alle slechte geluiden over de bediening. We hebben echt werkelijk waar heerlijk gegeten! Maar de bediening was heel aardig maar erg slecht in het opnemen en brengen van onze bestellingen!

1. Beste Lisa,
    Bedankt voor je recensie! Goed om te lezen dat jullie zo lekker hebben gegeten! Van een minpunt maken we graag een leermoment, we zouden het zeer op prijs stellen als je de datum van je bezoek naar info@brafoer.nl zou sturen, zodat we uit kunnen vissen wat er mis is gegaan. We hopen je snel weer terug te zien!
    Vriendelijke groeten van Team Brafoer

2. Beste Lisa,