1. Mijn tournedos had ik medium gebakken besteld, was echter erg rauw aan de binnenkant. Had het idee dat het diepvriesbiefstuk was, ipv vers. Verder had ik als voorgerecht garnalen. Op zich lekker, maar er zat verder helemaal niets bij. Mandje met brood was voor ons alle vier, dus hoorde niet bij mijn voorgerecht. Erg karig voor het geld wat je ervoor betaalt. Ik vind de roquefortsaus die bij de lunchkaart geserveerd wordt erg lekker, maar staat niet op de dinerkaart. Vorige keer kon ik die 's avonds toch bestellen bij de tournedos, nu was het gelijk nee. Er werd niet in de keuken gevraagd of dit kon. Erg jammer. De shitake saus stelt niets voor, veel te weinig bij een stukje vlees. Dit viel echt een beetje tegen. Er is ook geen keuze in sauzen. De sorbet was wel erg lekker. Ik was al met al teleurgesteld, ondanks de gezellige avond met onze vrienden.

1. Goedemiddag de Wit,

Dank voor de recensie en we gaan er mee aan de slag!
    Mocht je weer een keer willen komen eten/drinken. reserveer dan
    via Hans@hetrechthuis.nl en ik zorg voor een gepaste oplossing voor de klacht.

Met vriendelijke groet,

Hans Tieken.