1. Afgelopen zaterdagavond gegeten bij dit restaurant. De sliptong besteld, deze was echter aan de zijkant niet gefileerd, aangezien het gepaneerd was niet snel genoeg opgemerkt, mond vol graten. Geen extra bord om zelf de gefileerde stukken op te leggen, onvoldoende licht in het restaurant om het te fileren… geen fileermes erbij… visjes eten met hindernissen. Toen ik daar een opmerking over maakte werd ik ook nog eens uitgekafferd, dat ik zoiets bij het bestellen had moeten zeggen… graag fileren in de keuken… nee, eten hier was geen succes en zo met je klanten om gaan al helemaal niet. De bediening is niet erg vriendelijk, drankjes worden fout uitgeserveerd en het woord alstublieft komt niet in hun vocabulaire voor.

1,1

1. Dimitri
    Van restaurant

Hoi Daan,

Volens mij had u ook een review op Google achter gelaten? Het klopt inderdaad dat niet al onze visgerechten standaard worden gefileerd. Het aantal visgerechten dat wel wordt gefileerd wordt op onze kaart aangegeven met 'filet', zoals de zalmfilet, kabeljauwfilet, mulfilet, etc.. Toch willen wij u onze excuses aanbieden voor alle ongemak. Nooit fijn dat een van onze gasten helemaal ontevreden de deur uitloopt.

Het uitkafferen is echter niet herkenbaar voor ons. Wij staan juist bekend om onze gastvrijheid en gelijke behandeling van al onze gasten. Dus jammer dat u dat zo ervaren heeft.

Met vriendelijke groet,

Dimitri's