1. Steven Schurink

Op vrijdag 15 februari 2019 heb ik op aanraden van mijn moeder samen met mijn oom t' achterhuis bezocht. Dit omdat mijn oom mij op en neer naar Groningen had gereden om wat spulletjes bij mijn ouders langs te brengen. De kaart leent zich niet echt voor een visje maar is echt op restaurant gebaseerd en de daarbij behorende prijzen. Oom en ik hadden bedacht na inlichten bij de ober om dan maar een gerecht te delen, de grote gebakken zeetong à €30,-, althans dat zei de ober....alles mooie opgediend met een bakje friet, salade en bakje warme groeten. Niet heel heel goed maar ook niet slecht. Bij het afrekenen stond er prompt voor de vis € 40,- waarbij ik de opmerking plaatsten:" veertig euro?" Hierop reageerde de jongen ober met de woorden;" ja maar jullie zijn ook met zijn tweeën he"....stomheid verslagen alsof er een toeslag betaald moest worden terwijl hij toch echt aan tafel € 30 had gezegd.....ik voelde mij zo bedrogen dat ik er niet eens op in ben gegaan. Toeristen die toch nooit meer terugkomen....dat gevoel heb ik hierbij en daarbij was het eten niet denderend, zeg maar gerust karakterloos. Mijn moeder, vader en mijn zus waren er 2 jaar geleden geweest ...misschien dat het toen anders was. Deze review heeft een dubbele betekenis omdat ik zelf sinds jaar en dag in de horeca werk en ook de hoger hotelschool in Den Haag heb afgerond...ZO GA JE NIET MET JE GASTEN OM! PUNT!! Iedereen verdient een kans maar onbegrijpelijk dat deze jonge ober zonder blikken of blozen zo even van de € 30 er € 40 van maakte...hele zure nasmaak en daarom waarschuw ik via deze weg om bij dit restaurant erg uit te kijken! Hopelijk gaan ze het personeel trainen of er komt een andere uitbater in? Doodzonde want de locatie is echt heel mooi, je kijkt uit over het IJsselmeer. Ik zeg: NIET HEEN GAAN ER ZIJN VEEL BETER VIS RESTAURANTS IN URK!!!

2,2