1. Ook voor de tweede keer heeft Team Zarzo een zeer aangename avond voor ons weten te verzorgen. Na een welkom ontvangst zijn we begonnen met een mooi glas Cava begeleid met oesters en een smaakvolle Pata Negra. Hierna kwamen de smaakvolle en prachtig geserveerde amuses. Geen kaart maar gewoon zonder te weten wat je gaat krijgen beginnen aan het Zarzo Special menu van 6 gangen begeleid door een wijnarrangement (aanrader). Ingrediënten zoals tonijn, kippenlever, kreeft, zeeham, oude kaas, zwezerik en short ribs zijn op verrassende wijze bereid en gepresenteerd. De wijnen die hierbij worden geserveerd zijn een zeer welkome aanvulling van de gerechten. Het spektakel zat voor ons voornamelijk in het dessert. Hoe krijg je het voor elkaar om met verschillende bereidingen van knolselderie in combinatie met hazelnoot en citroen een dessert te creëren dat werkelijk waar bij elke hap een bom van smaakexplosies ontploft in je mond! Al met al voor ons alweer een culinaire avond in een prachtige ambiance om nooit te vergeten. Een echte aanrader waar wij zeker nog eens vaker te vinden zijn!

Jasper en Linda Dings.