1. Condors55

Nog voor we goed en wel zaten brak er een ruzie uit tussen 2 gasten een tafeltje verderop. Kan het restaurant natuurlijk niks aan doen, maar kwam de sfeer niet ten goede.

Vervolgens werden we met 6 mensen aan een tafeltje gezet dat eigenlijk gewoon voor 4 mensen bedoeld was. Heel vervelend.

Bestellingen gingen snel, voedsel werd vrij snel geserveerd.

Mijn steak was super, de garnalen die mijn vriendin kreeg waren koud en smaakloos. Bovendien probeerde men in eerste instantie slechts twee garnalen te leveren (voor 17,50!). De serveerster ontdekte dit en dus werden er nog drie garnalen nageleverd. Ook weer lauw en smaakloos.

Als toetje wilde ik een glas Calvados en toen die kwam vertelde de serveerster (eigenaresse?) me dat ze van vrienden recent een fles Calvados had gekregen die veel beter was dan hetgeen ze me nu voorzette. Echt waar, dat zei ze echt!

Kortom: eens maar nooit weer. Voor de prijs die men hanteert kun je elders veel beter!